• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Lånforum.se rekommenderar

1. Zmarta - Forumets favorit
2. Lendo - Ett bra alternativ
3. Compricer - Jämför lån (ny)
4. Kontantfinans - Swish-utbetalning, ingen UC
5. Klaralån - Lån utan UC
6. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
7. Binly - Lån utan UC
8. Banky - Lån utan UC
9. Ferratum - Lån utan UC
10. Lumify - Lån utan UC

Marginalen samlingslån med lösenkrav

  • Nystartslån
  • Lån utan UC
J

JT2666

Gäst
Poäng: 0
Personligen hade jag ringt och frågat varför de inte vill lösa dessa lån.
Om de ger ett svar som tidigare medlemmar nämnt om att det anses vara kontokrediter så erbjud dig att bifoga bevis som styrker att du avslutat krediten samt spärrat dig för livstid.
Det är ju bara positivt för Marginalen om du blir av med dessa skitaktörer och kan fokusera fullt ut på deras lån inställer för att du har dom hängandes samtidigt som du ska betala av ditt lån hos Marginalen. Det är värt en chansning! Jag hejar på dig!
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
De löser inte nano mobillån expresskredit

jag är körd...
Har du frågat varför ?
Så tråkigt :(
Måste du lösa allt? Är hela lånet med lösenkrav? Tänkte om du kunde betala in själv men du får inga pengar in på kontot som du kan använda hur du vill.
Förstår att du vill bli av med dom lånen.
 

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
319
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
De var lån utan UC sa hon, men konstigt ni löser andra utan uc då sa jag. Hon ska kolla igenom och ringa upp

jag böna och bad om min sista chans

orkar inte... :(
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
De var lån utan UC sa hon, men konstigt ni löser andra utan uc då sa jag. Hon ska kolla igenom och ringa upp

jag böna och bad om min sista chans

orkar inte... :(
Ja det är ju en av anledningarna att du
vill få bort dom. Hur mycket har du fått
låna? Och hela beloppet lösenkrav?
Men om dom löser bort dom o avslutar krediten samtidigt då? Så du inte har möjlighet att ta ut igen.
Det är väl tanken som jag förstått
 

Syrran

V.I.P & LF entusiast
Poäng: 1 517
Blev medlem
5 Juli 2017
Meddelanden
4 417
Mottagna reaktioner
2 181
Poäng
1 517
Personligen hade jag ringt och frågat varför de inte vill lösa dessa lån.
Om de ger ett svar som tidigare medlemmar nämnt om att det anses vara kontokrediter så erbjud dig att bifoga bevis som styrker att du avslutat krediten samt spärrat dig för livstid.
Det är ju bara positivt för Marginalen om du blir av med dessa skitaktörer och kan fokusera fullt ut på deras lån inställer för att du har dom hängandes samtidigt som du ska betala av ditt lån hos Marginalen. Det är värt en chansning! Jag hejar på dig!
Håller med.
 

cinnamongirl

V.I.P
Poäng: 207
Blev medlem
5 December 2018
Meddelanden
319
Mottagna reaktioner
67
Poäng
207
Totalt lån 200k lösen egentligen 150k men kunde gå ner till 140k (just nu har jag ca 120k i godkända avier)

skulle egentligen behövt ett lån närmare 300k men de här hjälper mig att komma på fötter igen. (Har totalt ca 550k i skulder)
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp